Sonunda Beni Sikecek Birini Buldum


Merhaba sex hikayeleri okuyucuları , ben Ece.  Anasınıfı öğretmeniyim. Yazları hem tatil yapıyor hem de anasınıfı seviyesinde çocukların katıldığı çocuk kulübünde öğretmenlik yapıyorum. Çok boğucu bir yaz akşamıydı. Sahilde bir süre yalnız yürüdüm. Arada bir oralarda toplanan gençlerin önünden geçerek belki birini ayarlarım ümidiyle gözlerinin içine bakıyordum. Arkadaş yüzünden çok şanssızdım. Son derece güzel ve çekici bir kızolmama rağmen, kadınsızlık yüzünden çıldıran gençler bir türlü benim farkıma varamıyorlardı!
Güzel bir bayan olduğum için benim için “mutlaka bir arkadaşı vardır” diye düşünüyorlardı. Oysa yanılıyorlardı! Yaraksızlıktan ölüyordum ve kızlığımı verecek, beni bu lanet olası dertten kurtaracak birini arıyordum!..
O gece Santana Barda takılmaya karar vermiştim. Eve giderek en dekolte kıyafetlerimi giydim. Altıma deri bir mini etek, üstüme göğüslerimi açıkta bırakacak şekilde bir bluz, bacaklarıma da Fransadan hediye gelen siyah parizien çoraplarımı giymiştim. Tam bir orospuya benziyordum ve bu görünüm bana çok büyük zevk veriyordu.
Barda bir tabure bularak oturdum. Ortam karanlıktı. Yanıp sönen ışıkların altında gençler dansediyordu. Bir Blody Marry alarak etrafı izlemeye başladım. Uzun saçlı, hafif esmer bir gençdikkatimi çekti. Oldukça kıvrak dans ediyordu. Partneri yoktu. Birlikte dansettiği yegane ama çirkin bir kız ise öbür başka adam tarafından gaspedilmişti. Gencin öfkesini hissediyordum.
Yerimden kalkarak piste çıktım ve nispet olsun diye o gençle dansetmeye başladım. Çirkin karı acayip mort olmuştu. Gençle tanıştık. İsmi Efe idi. Efe’yi bir süre sonra kafaya alıp benim eve gitmeye ikna ettim. Birlikte çıktık. Oldukça güzel döşediğim eve varır varmaz hiç vakit kaybetmeden onu yatak odasına götürdüm. Tek başına yaşamama rağmen yatağın çift kişilik olması onun şaşırtmıştı.
Hemen Efe’nin dudaklarından kaptım. Kadın parfümüm onu çıldırmıştı. Deliler gibi göğüslerimi okşuyor ve dudaklarımı emiyordu. Amım acayip sulanmıştı. Göğüslerimin sertliği onu iyice tahrik etmişti. Birden eğilerek onunkini düğmelerinin arasından çıkarıp ağzıma almaya başladım. Siki taş gibi olmuştu. Fazla büyük değildi ama bana zevk vermek için yeterdi.
Çok güzel yalıyordum. Geleceğini anladığım zaman zevkten dört köşe olmuştum. Ağzıma fışkırmaya başladı. Kesik kesik fışkırıyordu. Spermleri boğazıma doldu, bir kısmı ise yüzüme dağıldı. Dilimle her damlasını yalayarak yuttum. Sonra 15 dakika kadar onunla sohbet ettim. Bu arada kilot giymediğim bacaklarımı aralayarak eteğin altından kıllı amımı ona gösteriyordum. Bunun gençler için erotik olduğunun farkındaydım.
Eteğimin arasından amıma bakınca onunki hemen sertleşti. Ben o zaman eteğimi çıkartarak bacaklarımı yana açtım ve amımı yalaması için ona fırsat tanıdım. Bacaklarımın arasına yerleşerek amımı yalamaya başladı. Bızırım bayram ediyordu. Diliyle bızırımı ezince içimden kayganlaşmaya ve onunkini şiddetle istemeye başladım. “Yeter artık içime sok!” diye onu uyardım. Hemen üzerime abanarak bana bir güzel yerleştirdi. Bir süre sonra çarşafta kan lekeleri görünce oldukça şaşırmıştı. Kızlığımı ona verdiğimi anlamıştı!..
Füze gibi zevkler alemine uçuyordum. Küçük ama sert olan siki amıma çivi gibi giriyor ve bana dünyanı en güzel duygularını tattırıyordu. Bu arada iri göğüslerimi de sıkıştırınca çok tahrik oldum ve peşpeşe iki kere boşaldım. Bir süre sonra o da içime boşaldı. O gece sabaha kadar bana arka arkaya 3 kere attırdı. 2’si içime, biri ağzıma. Çok güzel bir geceydi. O günden sonra onunla sürekli sikiştik hatta onu diğer bayan arkadaşlarıma tavsiye ettim…

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

14 Responses to “ Sonunda Beni Sikecek Birini Buldum ”

  1. SLM AZGİN DOYUMSUZ AMCİGNA SOZ DİNLETEMEYEN HER YASTAN ATESLİ BAYANLAR MSJAT SELALE GİBİ BOSALTAYİM 5445917113

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    2. iskender17 Nisan 2015 00:39
      SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. Mrb Hayati ben 26 yasinda hafif esmer slimfit vucut yapisina sahip kisisel hijyenine ve ten uyumuna Gizlilige cok onem veren sert seksi ve cilginca sevismeyi seven doyumsuz bir erkegim. Kadinimi sogutmam 30-45 yas arasi olgun ve saygin kadinlara ilgi duyuyorum acik ve netim sohbet sirasinda anlarsiniz kisilik karakter sahibiyim. istenmeyen hadiselerle karsi karsiya birakmam kimseyi. Ciddi bir beraberlik istemiyorum. Ama her defasinda baska biriyle olmakda istemiyorum. Arada firsat oldukca sevgili tadinda bir kacamak diyelim. Tabi birbirimizi begenmemiz sartiyla. O konuda biraz takintiliyim...

    (Sadece arama ve
    whatshapp) 05456340433

    KARSİ CİNSİM HARİCİ VE SANAL SEX DUSKUNLERİ ARAMASİN!!! BANLİYORUM

    YanıtlaSil
  3. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim samsunluyum. Atesli azmis sikismek isteyen doyumsuz bir bayan arkadas ariyorum yas ve medeni hal sorun degil herseye varim ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben ist dan levent 32 yasinda 1.80 boyunda atletik yapili 20 cm ve oldukca kalin aletimle tam bir seks manyagiyim:) gezmeyi eglenmeyi seven maddi problemi olmayan biriyim farkli tenler farkli tatlar araysindaym bu bana muthis haz veriyo ist ve cevresinden gorusebilecegim hos bakimli hanimlar ve ciftler arayin yildizlara dokunalim:) 0532 349 92 20 pasifler lütfn aklınızdan bile gecirmeyin:) 0532 349 92 20

    YanıtlaSil
  5. mrb ben ist akin 1.83 boy 74 kilo oldukca atletik biriyim sexte mutsuz olan bayanlar net 23cm oldukca kalin arayin goruselim 0545 553 77 99

    YanıtlaSil
  6. Selam ben Ankara dan Volkan 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı bakımlı ve doyumsuz bi gencim.. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri bekliyorum Gizlilik prensibimdir. Volkan 0541 952 86 78

    YanıtlaSil
  7. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  10. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  11. Selam bayanlar arayın adım hakan istanbul dan sex sikiş istiyorum diyen bayanlar bi telefon kadar yakın Size 05425958106

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.