Gerdek Gecesi Kocam Tüm Deliklerimi Sikti

Selam, ben Adana’dan Dilara. Kendimden biraz bahsedeyim. 23 yaşındayım ve özel sektörde çalışıyorum. Tam 4 sene çıktığım ve deliler gibi sevdiğim, evlenmeyi düşündüğüm erkek arkadaşım beni bırakınca çok üzüldüm ve hayata küstüm. Artık bundan sonra ailemin uygun gördüğü kişiyle evlenecektim. Çünkü ailem kendi istediğim birisiyle evlenmem için bir şans vermişti, bu olmayınca onların dediği oldu. Yakın aile dostlarından Vedat isminde bir makine mühendisine istediler beni ve babam da verdi.
Ben çok ateşli bir bayanım, sevişmeyi çok seviyorum. Eski erkek arakadaşım çok azgındı. Yine de her nekadar seviştiysek hep yüzeysel sürtünme şeklinde oldu. Arkadaşımın söylediğine göre bu yaptığımıza “Fırça atmak” veya “Boya Badana Yapmak” deniyormuş :-) Onunla amdan da götten de sikişmedim, yani anlayacağınız hala daracık deliklere sahiptim. Vedatnin ise çok sakin bir kişiliği vardı. Fakat yanılmışım, Vedat hiç te öğle değilmiş, aksine seks konusunda tam aradığım kişiymiş. Vedat ile bundan 6 ay önce evlendik, şimdi size gerdek gecesi ilk defa nasıl sikildiğimi anlatmak istiyorum.
Düğün faslından sonra kocamla salondan ayrıldık ve doğruca evimize gittik. Evimiz bahçeli, dublex bir villa. Evin kapısından içeri girer girmez ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. Kocamın elleri vücudumun her yerinde geziniyordu. Gelinliğimin üzerinden göğüslerimi, kalçalarımı ve amımı okşuyordu. Sonra elini gelinliğimin altına sokup amımın üzerinde gezdiriyor, külotumun üstünden amımı deli gibi avuçluyordu. O anda önündeki şişkinliği fark etmiştim. Hatta korkmaya başladım desem yalan olmaz :-) Neyse, sonra beni kaptığı gibi kucağında yatak odasına götürdü.
Yatak odamıza girdikten sonra beni duvara yasladı. İlk önce giyinik bir şekilde yarağını amıma sürtmeye başladı. Sonra önüme eğildi. Gelinliğimin eteğinin altına girip, amımı önce kilodumun üzerinden okşadı. Daha fazla dayanamamış olacak ki, külodumu yana sıyırıp, daha dün traş ettiğim amımı yalamaya başladı. Çılgınca öpüyor yalıyor, amıma parmağını sokuyordu. Sonra yere yatırdı beni ve yerdeyken amımı yalamaya, göğüslerimi okşamaya başladı. Çok fazla zevk alıyordum. Göğüslerim zevkten öyle bir şişmişti ki, südyenim onları tutamıyordu. Amımın suyu kocamın tükürüğü ile karışmış, külodumu iyice ıslatmıştı.
Ateş gibi olmuştum. Biran önce kocamın yarağını içimde hissetmek, biran önce sikilmek istiyordum. Beni sikmesi için yalvarmaya başladım artık. Beni yerden kaldırıp yatağın üstüne oturttu. Üstündekileri çıkarttı. Sadece boxerla kalmıştı. Yatağın üzerine uzandı ve beni yanına çağırdı. Boxerını benim çıkarmamı istedi. Bende tabi ki çıkardım. Çıkarmamla birlikte kocamın yarağı yerinden ok gipi fırlayıp yüzüme geldi. Taş gibi olmuş, bol kıllı yarağını tutup elime verdi. Kocamın yarağını tuttuğumda nabız gibi atıyordu. Büyük bir heyecanla sıvazlamaya başladım. Bu arada yarağı gibi kıllı taşakları da gözlerimin önünde idi.
Ensemden tutup kafamı yarağına yanaştırmaya çalışıyor, yarağını yalamamı arzuluyordu. Aslında yarağını ağzıma almayı bende çok istiyordum, ama ona eziyet çektirmekte hoşuma gidiyordu :-) Yarağının ucundan hafif su sızmaya başlamıştı ve ağzıma almam için nereyse yalvarıyordu. Bense sıvazlamaya devam ediyordum. Birden “Alsana ağzına…” diye mırıldandı ve yarağını ağzıma bastırmaya başladı. Fazla eziyet etmek istemedim ve yarağını ağzıma alıp emmeye başladım. Kocam saçlarımdan tutmuş kafamı iyice bastırıyor, yarağının tamamını ağzıma sokmaya çalışıyordu…
Kocam çırılçıplaktı, ben ise halen gelinlikleydim. Üzerimdeki gelinlikten biran önce kurtulmak istiyor olacakki, ani bir hareketle beni altına aldı. Yüz üstü yatırdıktan sonra sırtımdaki fermuarı çözdü ve gelinlikten beni kurtardı. Şimdi sadece südyen ve külotla kalmıştım. Beni sırt üstü çevirip külodumun üzerinden yarağını amıma sürtmeye başladı. Bir süre sonra südyenimi çıkarmaya çabaladığını hissettim. Beceremedi tabi ki :-)Sütyenimi kendim çıkarmak zorunda kaldım. Kocaman olmuş göğüslerimi yalamaya başladı. Göğüslerimin yalanmasından bu kadar çok zevk alacağımı hiç tahmin etmiyordum, adeta zevkten uçuyordum.
Kocam göğüslerimi, göbeğimi yalaya yalaya aşağıya doğru geldi. Yavaşca külodumu indirmeye başladı. Kısa bir süre sonra külodumdan tamamen kurtulup, bacaklarımı ayırdı ve amımı yalamaya başladı. Amımın dudaklarını, klitorisimi ağzına alıyor, emiyor; dilini amımın deliğine sokup sokup çıkarıyor, sanki diliyle sikiyordu. Sonra beni kaldırdı, kendisi sırtüstü yattı, beni de 69 pozisyonunda üzerine oturttu. Şimdi ben onun yarağını emiyordum o benim amımı emiyordu. Arada sırada işaret parmağını ilk boğumuna kadar götümün deliğine sokup çıkarıyordu. Amım aşırı derecede ıslanmıştı. Amımdan süzülen sular kocamın ağzına burnuna akıyor, O da afiyetle yalanıyordu.
Ben çoktan inlemeye başlamıştım bile. Tamam, 69 pozisyonu, karşılıklı oral seks çok zevkliydi, fakat artık bir saniye bile dayanacak hVedatm kalmamıştı, sikilmek istiyordum. Doğruldum ve kocamın üzerinde, yüzüm ona gelecek şekilde döndüm, ata biner gibi yarağına oturacaktım. Yarağını kaptım, amımı yarağına yaklaştırdım, tam üstüne oturacakken, “Bi saniye kalk, sırtüstü uzan.” dedi ve beni üzerinden indirdi, sırtüstü yatırdı. Bacaklarımı iki yana doğru iyice açtı. Yarağının kafasını amımın dudaklarına sürttü. Ellerimle amımın dudaklarını aralamamı istedi. Bende dediğini yaptım. Bu arada yarağı ile amımın ağzına, klitorisime fırça atıyordu. Bir iki fırçadan sonra beni hafifçe ileri ittirdi, yarağını amımın deliğine koyup, kasıklarımdan tutarak beni kendine çekti…
Ve yavaş yavaş içime girmeye başladı. Birden hızlıca bastırarak yarağını amcığıma soktu! Muhteşem bir duygu idi, kocamın sopa gibi olmuş yarağı sonuna kadar içimde idi. Kısa bir an acı duydum. Amımdan kan geldiğini hissettim, kızlığım gitmişti. Sonunda bekaretimi kocama vermiştim. Yıllardır beklediğim, özlediğim ve merak ettiğim an gelmiş, sikiliyordum. O ilk duyduğum acı kayboldu, iyice rahatladım ve sikilmekten gitgide daha çok zevk almaya başladım. Bu arada kocam bacaklarımı omzuna almış, yarağını amıma köküne kadar sokuyor ve bazen de çok sert bir şekilde yükleniyordu, sanki taşaklarını da sokacakmış gibi :-) “Kocacığım, kasıklarım ağrıdı, pozisyon değiştirelim.” deyince “Tamam karıcığım, ben uzanayım, sen üste geç.” deyip sırtüstü yattı ben de yarağına oturdum. Önce yavaş yavaş, daha sonra hızla inip kalkmaya başladım. Oturup kalktıkça amımdan gelen sesler kocamı daha çok tahrik ediyor, O da büyük bir zevkle alttan sikmeye devam ediyordu. Az sonra ikimizde aynı anda boşaldık…
Terden sırılsıklam, kocamın spermleri benim amsuyu ile karışmış, vıcık vıcık, heryerimiz yapış yapış olmuştu. Banyoya gidip birlikte duş aldık. Duştan sonra tekrar yatak odamıza gittik. Deminki sikişmemiz müthişti, ancak bu bize yetmemişti, ikimizde daha doymamıştık. Seksin her çeşidini tatmak istiyor, değişik pozisyonlarda sikişmek istiyorduk. Makyaj masasına domaltı beni ve bacaklarımı açtı. Arkadan sikini amıma dayadı ve yavaşca girdi bu sefer. Daha sonra temposunu artırarak, amımı hızlı hızlı sikmeye başladı. Amım onun sert vuruşlarıyla şişmiş, pembemsi bir renk almıstı. Yarağını amıma her sokuşunda kalçalarım dalgalanıyor, amım deliriyordu. Arkama bakarak çıldırtıcı sözler söylüyor, kocamı daha da tahrik ediyordum. Tahriklerimle iyice coşmuştu, deli gibi sikiyordu amımı…
Amıma yarağını birkaç kez sertçe sokup çıkardıktan sonra dibine kadar kökledi ve içimde öylece hareketsiz kaldı. Boşalacak gVedatba diye tahmin etmiştim, yanılmışım boşalmadı. Yarağını amımdan çıkardı ve götüme dayadı, fakat sokmadı. Yarağının başı ile göt deliğime fırça atıyordu. Kızlığımı daha biraz önce bozmuştu, bu sefer de götümü sikmeye niyetleniyordu. Yarağının başını göt deliğime sokunca, gerçekten korku, acı, heyecan ve zevk birbirine karıştı. “Çok acıyor, bekle bisaniye…” deyip çekmeceden bebe yağını aldım, kocama verip “Yağla iyicene.” dedim. Kocam önce yarağını yağladı, birazda göt deliğime döktü. Sonra da yüklene yüklene yarağını götüme soktu. Amımdaki ateş götümdeydi artık…
Kocamın iri yarağı daracık göt deliğimin içinde sıkışmış, zor gidip geliyordu. Dudaklarımı ısırıyordum bağırmamak için, inliyordum, nerdeyse çığlık atacaktım. Buna rağmen deliler gibi götümü sikmeye devam ediyordu. Yarağı götümün içinde kıvranıyor, girip çıkarken içimde biryerlerin genişlediğini hissediyordum. Fakat yarağı götüme biraz önceye nazaran daha rahat girip çıkıyordu. Gittikçe de hızlanıyordu. Derken götüme öyle bir boşaldı ki, spermleri mideme kadar fışkırdı. Üzerime abanıp bir süre hareketsiz kaldıktan ve nefeslendikten sonra, üzerimden doğrulup yavaşca yarağını çekmeye, çıkarmaya başladı. Aslında yarağının saatlerce içimde kalmasını isterdim, fakat ben daha “Çıkarma.” diyemeden çıkardı…
Spermler götümden taşıp amıma akmaya başladı. Makyaj masasında duran kağıt havlu ile göt deliğimi, akan spermleri ve yarağını temizledikten sonra, sertliğinden birşey kaybetmemiş yarağını bebe yağı ile yağladı ve amıma soktu. Bu sefer bir bacağım yerde, diğer bacağım havadaydı. Bu pozisyonda amımı birkaç dakika siktikten sonra dizlerimin bağı çözülmüştü, zor bir pozisyondu, kramp girecekti heryerime. Kocama yatağın kenarına oturmasını söyledim ve bende sırtım Ona dönük bir şekilde kucağına, yarağına oturdum. Bu pozisyonda yarağını amımın derinliklerinde hissediyordum. Kocam arkadan ellerini göğüslerime atmış okşuyordu, ben yarağına oturup kalkmaya devam ediyordum. Çok geçmeden orgazm oldum, “Ben bittim.” dedim.
Fakat kocam “Ben daha boşalmadım.” deyince, kucağından indim ve önüne diz çöktüm. Yarağını ağzıma alıp, yalamaya, emmeye başladım. Kocamı ağzımla boşaltmak istiyordum, fakat kocam göğüslerimin arasına boşalmayı tercih etti. Beni sırtüstü yatağa yatırdı, üzerime çıkıp memelerimi elleriyle birleştirdi, yarağını arasına koydu. Göğüslerimin arasında gidip gelerek boşaldı… Sonra tekrar banyoya gittik, duş aldık beraber. O gece ara vere vere sabaha kadar seviştik, saat 06:30 gibi uyuduk. Ertesi gün tam 10 saat uyumuşuz…
İşte böyle, gerdek gecesi kocama sadece ön değil arka kızlığımı da vermiştim. Kocamla her gece sevişiyoruz, her seferinde amımdan da götümden de sikiyor beni… Darısı tüm evlenecek bakire kızların başına, onlara da benimki gibi bol seksli bir gerdek gecesi diliyorum :-)
Hoşçakalın.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

26 Responses to “ Gerdek Gecesi Kocam Tüm Deliklerimi Sikti ”

  1. ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları beklıyorum 3. olurum 05303121477

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    2. iskender17 Nisan 2015 00:39
      SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER

      Sil
    4. SLM MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN »------------


      »------------


      »-----------


      »------------


      »------------


      »-----------


      »-------------

      »-------------


      »------------


      »-------------


      »------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »--------------


      --------------


      »-------------


      »--------------


      »--------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------


      »-------------

      Sil
  2. Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
    Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

    YanıtlaSil
  3. SLM AZGİN DOYUMSUZ AMCİGİNA SOZ DİNLETEMEYEN BAYANLAR MSJAT SELALE GİBİ BOSALTAYİM 5445917113

    YanıtlaSil
  4. Slm bayanlar ben 33 yasinda bekar erkegim samsunluyum. Atesli azmis sikismek isteyen doyumsuz bir bayan arkadas ariyorum yas ve medeni hal sorun degil herseye varim ozele acik 0543 387 49 11

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben ist dan levent 32 yasinda 1.80 boyunda atletik yapili 20 cm ve oldukca kalin aletimle tam bir seks manyagiyim:) gezmeyi eglenmeyi seven maddi problemi olmayan biriyim farkli tenler farkli tatlar araysindaym bu bana muthis haz veriyo ist ve cevresinden gorusebilecegim hos bakimli hanimlar ve ciftler arayin yildizlara dokunalim:) 0532 349 92 20 pasifler lütfn aklınızdan bile gecirmeyin:) 0532 349 92 20

    YanıtlaSil
  6. mrb ben ist akin 1.83 boy 74 kilo oldukca atletik biriyim sexte mutsuz olan bayanlar net 23cm oldukca kalin arayin goruselim 0545 553 77 99

    YanıtlaSil
  7. Selam ben Ankara dan Volkan 32 yaşında 175 boyunda oldukça yakışıklı bakımlı ve doyumsuz bi gencim.. ANKARA KEÇİÖREN ve çevresi olgun bayanlar ve çiftleri bekliyorum Gizlilik prensibimdir.
    Volkan 0541 952 86 78

    YanıtlaSil
  8. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  9. istanbuldan sexe ac evli dul cocuk sahibi olmak isyeten bayanlar arayin 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet arkadaşlığı için her yaştan kadın arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  12. Slm bayanlar ben istanbuldan akin. 1.8ⁿ boy 70 kilo kizlari bayanlari cildirtacak bi yapim var..sikim net 22cm kalın ve damarli.. sadece istanbuldan samimi durust bayanlar, evli ciftler mutlaka arayin..zevkten cildiracaksiniz...0545 553 77 99

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  14. Mrb Bayanlar ben izmirden akın 1.83 boy 70 kilo oldukça atletik biriyim sexte doyumsuz bayanlar arayın beklıyorum 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  15. Mrb ben istanbuldan akın yaş 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. tüm doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum 0544414 4244

    YanıtlaSil
  16. Slm bayanlar ben istanbuldan akin. 1.8ⁿ boy 70 kilo kizlari bayanlari cildirtacak bi yapim var..sikim net 23cm kalın ve damarli.. sadece istanbuldan samimi durust bayanlar, evli ciftler mutlaka arayin.reel olması tercihimdir.zevkten cildiracaksiniz...0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  17. Slm dürtü gerçek seks seven mutsuz dul gerçek seks bayanla varsa arsan seksde duymam yarkın büyük ıstanbul uumrany kartal estpaşa gerçek bayanla arsan seksde sinr yok kendine güvenen bayanla arsan tanşalm 05388165466

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksi doymam am yalamayi cok seviyorum büyük yarak kalın yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli çiftler arasn tansalm istanbul yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK

    YanıtlaSil
  19. merhaba ateşli BAYANLAR Ben CAN 0.5.3.5.7.2.4.9.7.1.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  20. merhaba ateşli BAYANLAR Ben CAN 0.5.3.5.7.2.4.9.7.1.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.