Baldızımın Baldan Tatlı Amcığını Parçaladım

Merhaba ensest hikayeler okuyucuları. En çok zevk aldığım ve büyük bir keyif aldığım hikaye kategorisi ensest hikayeler kategorisi. Gerçekten büyük bir keyif ve arzu ile okuyorum. Bu arada ben Hamit. 32 yaşında evli ve üç çocuk babasıyım.
Bu hikayem baldan tatlı güzeller güzeli baldızım Şenay ile alakalı. Eşim uyuduktan sonra hemen hemen her gece sürekli ensest hikayeler okur ve çoğu zaman da kalkan yarağımı baldızımı hayal ederek eşimi sikerek söndürüyordum.
Eşimi uykulu halde hiç beklemediği bir anda sikmek çok hoşuma gidiyor. Baldızım Şenay artık bende bir takıntı olmuş ve her eşimi siktiğimde onu siktiğimi hayal eder olmuştum. Hele birde karşımda canlı canlı gülümsemesi ve o insanı mum gibi eriten parfümü ile yarağım her seferinde kazık gibi oluyor ve bacanağın yanında bile onu arzuluyor ve gözlerimi ondan alamıyordum.
Baldızım Şenay beni işteyken aradı ve bacanak ile kavga ettiklerini söyleyip ağlıyordu. Bende hemen işten izin alıp yanına gittim. Baldız hüngür hüngür ağlıyordu. Zaten çok geçmeden eşimde gelmişti. Bacanak ile baldız çok fena kavga etmişler ve bacanak baldızın gözünü mosmor etmiş.
Baldızı alıp bize gittik. Ben de bacanağı aradım ve meyhanede buluşup durumun aslını öğrenmeye çalıştım. Bacanak yaptıklarından pişmandı o gece baldız biraz sakinleşsin diye bir şey yapmadık ama ertesi gün bacanağı alıp bize gittim.

Lafı fazla uzatmakta istemiyorum ama olayı da anlatmak istedim. Neyse baldız bacanağı affetmedi. Affedecek ama biraz zaman lazımdı. Baldız bizde kalmaya başlamıştı. Ev hali bilirsiniz. Baldız sanki kendi evindeymiş gibi çok rahat giyiniyor ve yanında benim olduğumu ya unutuyor yada umursamıyordu.Veya kendini bana sergiliyordu.
Baldız bizdeyken yarağım hiç inmek bilmedi ve her gece eşimi deli gibi sikmeye başlamıştım. Eşim her seferinde baldızımı söylüyor ve ayıp diyordu ama yarağımın sönmesi gerekiyordu.
İşten erken çıkmış ve eve gelmiştim. Baldız kanepede sırtını dönmüş ve yarı çıplak bir şekilde uyuyordu. Eteği sıyrılmış ve beyaz iç çamaşırı ortadaydı. Hele birde sutyen takmamış ve penyesi de toplanmış ve göğüsleri ortadaydı.
Evde tek başınaydı ve eşim baldızın evine eşya almak için gitmişti. Baldızı o halde görünce gözümü karartmıştım, hiçbir şey ve hiç kimse umurumda değildi. Tek düşüncen baldızı oracıkta sikmek ve yıllardır hayalini kurduğum zevki yaşamaktı.
Dış kapıyı içerden kilitleyip soyunmaya başladım. Çırılçıplak kalmıştım ve baldızın bacaklarını okşamaya başladım. Baldız derin bir uykudaydı ve zevkten hafifçe kıvranmaya başlamıştı. O gözünü açana kadar ben beyaz çamaşırına yönelmiş ve amını okşuyordum. Ben en azından birazda olsa direnir falan zannediyorum ama hiç öyle olmadı.
Baldız gözünü açıp bana baktı ve gülümseyip enişte sen miydin demez mi. Bende benim baldız. Erkeğin geldi dedim ve çamaşırını çıkartıp amını öpmeye ve adeta dil darbelerim ile baldızı sikmeye başlamıştım.
Baldızın amı baldan tatlıydı ve yaladıkça yalayasım ve öptükçe öpesim geliyordu. Yarağım kazık gibiydi ve eşim her an gelebilirdi. Ona yakalanmadan bu işi de bitirmek gerekiyordu. Baldızın üstüne çöküp kazık gibi olan yarağımı baldızın baldan tatlı amına yerleştirip dakikalarca siktim.
Baldızın çığlıklarını hayal duyar gibiyim. Baldız çığlık üstüne çığlık atıyordu. Dakikalarca hiç durmadan baldızı acılar içinde siktim.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

4 Responses to “ Baldızımın Baldan Tatlı Amcığını Parçaladım ”

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.