Baldızım İle Yaşadığım Seks

Selamlar
Size ilginç ama gerçek yaşanmış bir anımı anlatmak istiyorum.
Bundan tam iki yıl önce yani ben 23 yaşındayken nişanlanmıştım. Nişanlımın yaşı 21di çok güzel bir kızdı! Adi Ayça’ydı.
Ayça’nın çok güzel ama daha çok küçük bir kız kardeşi vardı adi Funda’ydi. Funda o zamanlar 17 yaşındaydı ama güzel ve çekici bir fiziğe sahipti. Beni ilk gördüğünde dikkatli baktığını anladım ve benden hoşlandığını fark ettim!!
Ama ben ablasıyla çıkıyordum ve onunla da nişanlıydık. Bir gün ayca ve funda hafta sonunu bizde geçirmek için gelmişlerdi. Ben Funda’yı tanıdığımdan beri onu hayal edip mastürbasyon yapıyordum ve bir gün mutlaka onu sikmek istiyordum. Çok güzel götü vardı göğüsleri küçük ama fındık gibiydi. Bacaklar uzun ve inceydi!
Cumartesi aksamı hep beraber sinemaya gitmiştik ve Funda’nın gözü devamlı bende olduğunu fark ettim. Bütün gece beni seyretti ablasıyla öpüşürken gözümün içine bakıyordu belliydi oda istiyordu.

Eve geldiğimizde herkes yatmıştı ayca benim yanımdaki odada kardeşiyle kalıyordu! O gece yanıma geldi ve doyasıya sikiştik onunla. sabah kalktığımızda annemler evde yoktu. Ayca ben fırına gidip ekmek alayım dedi ve evden çıktı. Bu arada fundada duş alıyordu! Anahtar deliğinden ona bakıyordum ve kendi tatmin ettiğini görüm.
Tüysüz bir amcığı vardı. Onu seyrederken benimkisi birden fırladı ve kalktı. Kendimi okşamaya başlamıştım ki birden dengemi kaybettim ve banyonun kapısına yüklendim. Funda bunu duymuş olacak ki birden seslendi cem abi sen misin diye??
Vücudunu dolaşıyordum…Tamam dedim kendi kendime simdi bu is olacak. Evet benim dedim korkma!! Bana havlu getirir misin dedi unutmuş odada! Bende havluyu aldım ve banyoya onun yanına götürdüm kapıyı açtı bana ve ne göreyim aman tanrım çırıl çıplak önümde tüysüz amcığıyla duruyordu.
Birden durakladım ve sesim çıkmadı. Ne oldu dedi hoşuna gidiyor muyum, diye sordu bana. Bende titrek bir sesle evet çok güzelsin hatta harikasın dedim ona ve boynuna sarıldım öpüşmeye başladık. Dudaklarımı koparırcasına emiyordu. Elimle vücudunu dolaşıyordum. Nefis bir vücudu vardı! Tuvalet klozetine oturttum onu ve bacaklarını aralayarak tüysüz amını yalamaya başladım. çıldırıyordu nefes almaları hızlanmıştı ve zevk çığlıkları atıyordu.
Amı iyice sulanmıştı çıkarmıştım bende benim malafatı ve verdim kızın ağzına ne yapacağını bilmiyordu ama elliyle okşuyordu. Dilliyle de yalıyordu dayanamadım ve arkasını cevirdim Funda’nın.
Ne yapıyorsun Cem abi diyordu, bende merak etme ikimizin de hoşuna gidecek diyordum ona.
Yanımdaki dolaptan krem almıştım ve göt deliğine sürmeye başladım ilk önce parmak soktum acıdığını söyledi ve bende daha bekle simdi sikimi sokucam dedim ona ve birden yüklendim.
Öyle bir çığlık attı ki bütün apartman sallandı sanki çıkar diye yalvarıyordu bende dayanamadım çıkardım.
Çok acıyor diyordu, bende dayanamıyorum seni sikmek istiyorum dedim ona! Oda öyleyse önden sik dedi! Ben gerçekten istiyor musun demeye kalmadan beni yatırdı yere ve yavaş yavaş sikimin üstüne tüsüz amcığıyla oturdu! Ben Ayça’nın her an gelebileceğini biliyordum ve isi hızlandırmıştım ata biner gibi zıplıyordu üstümde bakire olduğundan kanlar gelmeye başlamıştı ama ikimizindi umurunda değildi ve halen devam ediyorduk çok daracık ve sıcacık bir amcığı vardı Funda’nın nefisti!!! Göğüslerinin ucunu yalıyordum bir yandan üzerimde zıplarken o!
Dayanamıyordum artık volkan gibi patlamam lazımdı ama içine olmazdı çünkü hamile kalabilirdi yatırdım onu yere bacaklarını omzuma alıp bütün menilerimi üstüne vücudunu akittim rahatlamıştım artık hiç bu kadar zevkli bir sex yapmamıştım daha önce! Hemen toparladık ortalığı ve ben çıkmıştım duştan o yeniden duş almak için girmişti banyoya! Yaklaşık 10 dk. sonra Ayça da gelmişti ve biz hiç bir şey çaktırmamıştık!
Bu böyle iki sene devam etti her fırsatta Ayça’nın kardeşini sikiyordum ve çok zevk alıyordum ta ki Ayça’dan ayrılana kadar…


Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

3 Responses to “ Baldızım İle Yaşadığım Seks ”

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





















































































































    MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  2. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  3. merhaba bayanlar uzun lafı kısası zevkin doruklarına birlikte çıkalım.05344774434

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.