Doktor Olan Akrabamızı Siktim

Merhabalar, son zamanlarda kendini o seksi akrabamdan ötürü doktor sikişi videolarına vermiş bir gençtim. En son geçen akşam akrabamın evine gittiğimde yine doktor ve hasta sikişini izliyordum. Fakat aile içi sikişi de çok sevdiğimi söylemek isterim. Bu doktor kendi ailemden olunca iki sevdiğim türü birleştirip doktor akrabama çakmak istedim. Hatun duşunu alıyordu ve bende oturuyordum salonda. Bunu izlemek geçti içimden. Diğerleri işteydi henüz eve gelmemişti. Doktor akrabam evliydi ama eşi yurt dışı ziyaretinde olunca hatun yaraksız halde geceleri kendini tek başına tatmin ediyordu. Duşta bunu yakalayınca benim yarağı göstermek istedim. Deva yarağımı o duş alırken vücuduna dokundurunca önce bir şaşırdı ardından gülümseyerek benim yarağı eline aldı ve eşinin yokluğunda iyi bir sikiş yapmak istediğini söyledi. Ben havluyla temizlendikten sonra bunu odasında kremlemeye başladım.
Deva yarağı amını ve götünü kremledikten sonra sikmek istedim. Devasa yarağı dibine kadar sokmadan önce hatunun her noktasını yalamaya devam ettim. Dev sikimi eline alan doktor akrabam benim yarağı biraz yaladıktan sonra hemen bunu yatağında domaltarak devasa yarağı seksi şeyin deliğine yerleştirip keyifle sikmeye devam ettim. Devasa yarağı deliğine alan seksi akrabam dev yarağı içine aldıkça mutlu oldu. Aile içi sikiş keyfi veren o güzel doktor hatunla çılgınlar gibi sikişme hoşuma gitmişti. Duşta ilk postayı attım ve hatunun ağzına boşaldım. Daha sonra duştan çıkınca bu buzdolabına eğilince beni yeniden azdırdı. Zevk dolu bir sikiş geçti hemen aklımdan ben bunu götü ellemeye devam edince doktor akrabam yani seksi şey benim dudaklara yapıştı. Dev yarağımı yeniden kilot arasından içine aldı ve devasa yarağı dibine kadar kilot arasından içine çekmeye devam etti. Ben soktukça inleyen seksi azgın akrabamı o an ayakta mutfak alanında sikmek büyük bir zevk veriyordu. Hemen apar topar seksi şeyle yatağına gittik orada bunun götü domaltarak deva yarağımı doktor akrabanın deliğine biraz da yatak odasında çakınca sikişmenin keyfini aldık. Kısa süre daha o güzel göte yarağı çakınca zevk aldım ve keyif yaşadım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

3 Responses to “ Doktor Olan Akrabamızı Siktim ”

  1. Antalyadan Serkan 35 yasinda yakisikli evli erkegim. Her yastan evli dul bekar hanimlar arayin. 05457757045

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP VE SKYPE OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.