Üvey Annem İle Öz Kardeşimi Siktim

Selamlar ben Ferit, 22 yaşında üniversite öğrencisi bir genç olarak okula ev yakın olduğu için ev ya da yurt düşünmemiş bir gencim. Son derece azgın bir erkek olarak genç kız kardeşimle üvey annemin aralıklı lez ilişkilerine tanıklık ettim. Bu da tabi ister istemez beni onlarla sikişmeye itti diyebilirim. Zevk verecek bir sikiş gecesi için babamın yurt dışı seyahatinde ben bu iki hatunu yine evde yatak odasında lez sikişi yaparken yakalamamla birlikte aramızda bir grup sikişi aile içi grup sikişi baş gösterdi. O gece aslında her şey normaldi odamda ders yaparken birden onların odasından gelen inleme sesleri sonrası birde baktım çıplak halde bir birini yalayan iki hatun. Biri öz kız kardeşim diğeri babamın bizden 5-6 yaş büyük olarak kendine ayarladığı üvey annemizdi.
Ben pantolondan yarağı çıkartmış şekilde bunların odasına daldım. 31 çekmeye başladım bir yandan iki seksi şeyi izlemeye devam ettim. Üvey annem ve kız kardeşim çıplak halde benim yarağı da görünce daha da alevlendiler ve beni yanlarına çağırdılar. Devasa yarağı bu iki güzel amcığın eline verdim. Devasa siki yalamaya ve diğeri de taşaklarımı emmeye başladı. Bir yandan onların vücutlarını okşamaya devam ettim ve devasa boyuttaki yarağı önce üvey anneme geçirip kız kardeşimin de deliğini parmaklamaya devam ettim. Ben parmakladıkça daha da iştaha gelen kız kardeşim o anlarda devasa boyuttaki yarağımı eline aldı ve biraz sakso ettikten sonra ayırdı bacak arasını ve am deliğine dev sikimi alarak benimle çılgınca sikişmeye devam etti. Devasa yarağı dibine kadar içine çeken seksi şeye çakmaya devam ettim. Bir süre de ayakta sikmeye devam ederek daha sonra ayakta üvey anneme yarağı basmaya devam ettim. Ben soktukça inleyen üvey annem o küçük seksi göğüslerini ellememi istedi. Bir yandan onun o seksi göğüslerini elliyor bir yandan o seksi üvey anneme götten ve amdan çakmaya devam ederken birden bunların ellerine doğru boşaldım ve büyük bir zevk yaşadım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

2 Responses to “ Üvey Annem İle Öz Kardeşimi Siktim ”

  1. Selam ben istanbuldan berkay 34 yasindayim konusup goruse bilicegim bayan arkadas ariya bilirler 0531 254 02 24

    YanıtlaSil
  2. Antalyadan Serkan 35 yasinda yakisikli evli erkegim. Her yastan evli dul bekar hanimlar arayin. 05457757045

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.