Erkek Arkadaşım Tecavüz Etti

Yaşım 19 ve üniversitede okuyorum. Güzel bir kız olmama rağmen kısa bir süre öncesine kadar bakireydim. Size anlatacağım bu hikâyem de kızlık bozma hikâyeleri arasında yer alacaktır. Ama bu maceranın yaşanmasını ben istememiştim.
Erkek arkadaşımla okulun ilk yılında tanışmış ve çıkmaya başlamıştım. İlişkimiz bir yıla yakın süre sorunsuz devam etti ama son birkaç ay içinde sorunlar yaşamaya başladık. Çünkü erkek arkadaşım etrafımızdaki diğer öğrencileri örnek almaya ve beraber yaşamak istemeye başlamıştı. Tabi beraber yaşamak istemesinin nedeninin beni çok sevmesi değil de arkadaşlarıyla paylaşabileceği yaşanmış sex hikâyeleri edinmek olduğunu tahmin edebilirsiniz. Bu nedenle teklifini kabul etmiyordum ama beni sıkıştırmaya devam ediyordu. Birkaç sefer de uygun ortam yakaladığı anlarda beni yatağa atmaya, sikmeye çalışmıştı. Ama buna izin vermedim. Ev arkadaşlarımla ve kız kardeşimle konuştuktan sonra da ondan ayrılmaya karar verdim.
Arkadaşlarım yalnız olduğumuz bir ortamda konuşmamızın iyi olacağını söylemişlerdi. Bir şey olursa onlara telefon edecektim. Bu nedenle onlar evden çıktılar ve yakınlardaki bir kafeye gittiler. Onlar çıktıktan sonra eve gelen erkek arkadaşıma ondan ayrılmak istediğimi hatta istediğimi değil, ondan ayrıldığımı söyledim.

Birden çok kızdı. Beni saçlarımdan tuttu ve sürükleyerek odama götürdü. Kapıyı kilitledi ve beni fırlattığı yatağa doğru yanaştı. Bağırmaya başlamıştım ama sert bir tokat atarak yatağa devrilmemi ve sesimin kesilmesini sağladı. Önce dudaklarımdan öpüyordu ama bir yandan da beni soyuyordu. Soyduğu yerleri öpüp koklamayı da ihmal etmiyordu. Önce göğüslerimi öptü, yaladı ve sıktı. Sonrasında ise açığa çıkarttığı amımı koklamaya ve parmaklamaya başladı. İşin tuhaf tarafı ben de heyecanlanmıştım ve ıslanmaya başlamıştım. Sonunda sikini çıkartıp amıma soktuğunda kızlığımı bozdu ve sonradan daha fazlasını edineceğim seks hikâyeleri için bir başlangıç yaptı. Başta itiraz etsem de çok heyecanlanmış ve tahrik olmuştum. Oldukça sinirli olduğunu belli edecek şekilde sert darbeler vurarak beni sikti. İçime boşalmadı, geldiğinde sikini çıkarttı ve döllerini göğüslerime fışkırttı. Sonuç: Ondan ayrılmadım ve hatta onunla beraber yaşamaya başladım. Arkadaşlarım ve kardeşim kızsa da seks yapmadan geçirdiğim onca zamanın acısını çıkartmak için izlenecek en mantıklı yol buydu. Şimdi mümkünse günde 2-3 sefer erkek arkadaşımı ve kendimi mutlu etmeye çalışıyorum. 

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.