Sekreterim Kapalı Giyinmeyi Kabul Etmeyince Onu Siktim

Ben Sinan bir şirkette müdürüm. Her müdürün olduğu gibi benim de bir sekreterim var. Ama öyle böyle bir sekreter değil. Çok seksi çok ateşli aşırı seksi ve açık giyinen bir sekreter. Ama aşırı seksi ve açık giyinmesi herkesin dikkatini çekmiş ve İş yerinde artık sorun olmaya başlamıştı. Diğer çalışanlar arasında dikkat çekiyor herkes kıza farklı bakıyor eskisi gibi iş ahlakına sahip olmuyorduk.Kızı çok seviyordum ama giydikleri herkesi baştan çıkarıyordu.İlk başlarda normaldir dedim ama iş yerine gelen müşteriler de ondan bahsetmeye başlayınca kendimi kötü hissetmeye başladım artık.

 
Çünkü kız mini etek giyiyor onu giymezse sıkı tayt oda olmaz ise göğüs dekolteli bir şeyler giyiyordu kız çok güzeldi sarışın mavi gözlü çok seksi bir şeydi.Artık bu soruna çözüm bulmam gerekiyordu.odama geldiği zaman millet gör ne yapıyorlardır diyenler bile olmuş karım gelmemişti daha sonunda oda oldu.Kız kapıyı açar açmaz mini etek göğüs dekolteleri sarışın güneş gibi yüzü ile karımı yutkunmaya yettirmişti. Odama girdi ve kapıyı üzerime kapattı tartıştık düzgün giyecek dedi.Tamam dedim konuşacaktım artık.Kızı odama çektim ve söyledim durumu düzgün giymesi gerektiğini belirttim anlamadı neden dedi durumu anlattım tamam ama seni zor durumda bıraktıysam özür dilerim dedi ve ağzındaki sakızı çıkararak benim ağzıma verip gitti.Ben şaşırmıştım. Heyecanlandım ne yapacağımı bilmedim tabiri caiz ise mal gibi kaldım öylece.Çok etkilenmiştim zaten bomba gibi bir kızdı. Hemen aradan çok geçmeden odama çağırdım yine.
 
Kapıyı kapatmasını söyledim.Ayağa kalktım gel sana bir şey vereceğim diyerek dudaklarına yapıştım.Çok seksi ve ateşli bir kızdı.Giydiği mini eteğinden elimi içine soktum. Kalçalarını ellemeye başladım çok harikaydı.Alttan amını parmakladım dur böyle olmaz dedi masaya oturdu ve eteğini yukarı kaldırdı çok seksi bir vücudu vardı sarışın teni ile gözlerim kamaşır gibi oluyordu.
 
Hemen bacaklarını öpmeye başladım öpe öpe kukusuna doğru gittim çamaşırını kenara alarak bu arada kırmızı renkli bir külot giymişti amına ulaştım yalamaya başladım.Uzun süre yaladım ayağa kalktım bu defa o yere eğildi ve aletimi ağzına almaya başladı.Yalarken çok güzel gözleri ile ara sıra bana bakıyordu. Sakso çekmesini bırakmasını istedim çünkü boşalacaktım o anda.Hemen tekrar masaya oturdu ve soktum içine.Bakire değildi çok güzel yapmaya başladım.Git geller ile deli ediyordu beni.Ateşli daracık amının içinde geziyordum.Uzun süre siktim masamda ama bir eksik vardı kapımı kilittlememiştik ama kimse gelmedi çok korktum sonra nasıl unuturum diye.Boşaldım içine spiral taktırmıştı hamile kalma riski yokmuş peçete basarak eteğini çekti ve lavaboya koştu.Herkes anlamıştı makyaj dağılmış filan.Bir kaç hafta seks yaptık.Şimdi kıza ev tuttum aşkım dost hayatı sekreterim olarak seks ilişkimize devam ediyoruz.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

One Response to “ Sekreterim Kapalı Giyinmeyi Kabul Etmeyince Onu Siktim ”

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





















































































































    MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.